Najczęściej zadawane pytania

Aktywacja kamer IGSON z serii Y 
Po uruchomieniu kamery zostanie do niej przypisany adres IP który sprawdzić możemy z poziomu rejestratora lub na komputerze (Rekomendowany program do konfiguracji dostępny do pobrania na naszej stronie to IPCSecurityTools, przy pomocy SADP możemy dokonać jedynie zmiany IP kamery). Konfiguracje kamer przeprowadzić można również z poziomu przeglądarki internetowej po wpisaniu adresu IP kamery w pole wyszukiwanie. Przypisane fabrycznie do kamer hasło to 123456. Przy pierwszym zalogowaniu kamera poprosi o przypisanie nowego hasła.
 
Konfiguracja detekcji ruchu w kamerach IGSON z serii Y
 Detekcja ruchu należy w pierwszej kolejności włączyć z poziomu menu konfiguracyjnego kamery, a następnie w rejestratorze. Menu dostępne jest po wpisaniu adresu IP w przeglądarce WWW i zalogowaniu się do kamery. Wchodzimy w konfigurację kamer następnie Motion Detect -> Enable -> Zaznaczamy Trigger Recording (Funkcje w Intelligent Detect wykrywające ruch ludzi (Human) należy wyłączyć jeśli chcemy aby kamera rejestrowała ruch inny niż ludzki).

Konfiguracja protokołów wiodących producentów w kamerach IGSON z serii Y
Jeśli rejestrator pokazuję błąd podłączenia po protokole producenta NVR należy zalogować się do kamery poprzez wpisanie w przeglądarce adresu IP kamery. Po zalogowaniu wejście w menu konfiguracji następnie wybrać z bocznego menu Network -> Service Ports -> Zaznaczyć funkcje Enable i Authentication dostępnych w ustawieniach producentów 
 
Reset zapomnianego hasła w kamerach IGSON z serii Y
W przypadku braku hasła do kamery potrzebny będzie numer seryjny, który należy wysłać do nas wraz z modelem zakupionej kamery. W odpowiedzi wyślemy wygenerowany unikalny klucz, który należy wprowadzić w programie IPCSecurityTools w okienku obok przycisku “Ustaw Tytuł”, a następnie nacisnąć przycisk Reset
 
Problem z podłączeniem audio do kamer HIKVISION
Po zalogowaniu się do webpanelu kamery wchodzimy w : Konfiguracja->Video/audio-> zakładka Video i zmieniamy tryb “Video” na “Video i dźwięk”
 
Zapomniane hasło do kamery 4 Mpix kuli z V-IPK
Hasło do kuli 4 Mpix to 739652 po wpisaniu dostajemy się do środka
 
Problem z działaniem protokołu ONVIF na kamerach HIKVISON oraz IGSON
Należy zalogować się przez przeglądarkę, wejść w zakładkę Konfiguracja–>Sieć–>Ustawienia zaawansowane–>z prawej wybrać Protokół integracyjny załączyć “Uruchom ONVIF” i założyć użytkownika z prawami Administratora, którego podajemy wraz z hasłem w rejestratorze
 
Brak języka polskiego po aktualizacji rejestratora Dahua
Należy pobrać plik z polskim configiem dla konkretnego modelu, a następnie wykonać aktualizację (jak przy update firmware’u). Po zakończonej sukcesem aktualizacji i ponownym uruchomieniu w opcjach systemowych możemy wybrać język polski.
 
Nie można połączyć się z usługą P2P na DVR IGSON z oprogramowaniem 3.5.37 (build 181213)
Należy wpisać w zakładce Dostęp do platformy w polu “Adres serwera”: “litedev.eu.guardingvision.com”
 
Kod weryfikacyjny dostępu do platformy dla starszych modeli kamer HIK
Jeżeli kamera nie ma przydzielonego kodu weryfikacji (starsze modele) to w polu „Device Verification Code” należy wprowadzić ciąg „ABCDEF”.
 
W DVR HIKVISION nie da się podmienić kanałów AHD na IP
Należy zaktualizować firmware do wersji 1811 lub młodszej
 
Rejestrator V-HDDVR2-8MHS lub MHK V-HDDVR2-16MH proszą ciągle o aktualizację
W takim przypadku prosimy o kontakt z nami. W wiadomości zwrotnej prześlemy wymagany plik z aktualizacją
 
Reset hasła wideodomofonu Dahua VTO3211 (zapomniane hasło)
Należy zdjąć obudowę i wcisnąć tamper 6-8 razy urządzenie powinno się zrestartować
 
Podgląd hasła w kamerach Dahua
Istnieje możliwość wyeksportowania konfiguracji na pendrive’a w której w pliku .csv znajdziemy hasło
 
W aplikacji mobilnej nie można wyświetlić więcej niż 3 kamery
Problem związany jest z wersją firmware v3.4.110 – rozwiązaniem jest wykonanie aktualizacji
 
Wideodomofony Dahua
Przed instalacją należy sprawdzić wersje firmware
W razie problemów Sprawdzić plik “wyszukiwarka firmware SIP.xls” który znaleźć można w linku poniżej
http://files.dahua.support/Firmware/Domofony
 
Portal ze wsparciem Dahua (firmware, karty katalogowe, CE itp.)
http://files.dahua.support
 
Połączenie kamer Wi-Fi Hikvision z aplikacjami mobilnymi
Niestety nowszych modeli kamer Wi-Fi Hikvision nie można połączyć z aplikacją mobilną bez połączenia kamery z innym urządzeniem. Aktualnie aby uzyskać obraz z kamery Wi-Fi na telefonie należy:
1. Połączyć kamerę przewodowo z routerem
2. Dodać kamerę bezprzewodowo do rejestratora NVR który połączony jest z routerem po kablu
3. Działać w obrębie własnej sieci Wi-Fi uzyskując dostęp do kamery poprzez wpisanie jej adresu IP w przeglądarce internetowej
W każdym z tych rozwiązań sugerujemy przeprowadzić pierwsze uruchomienie podłączając kamerę do komputera i konfigurując ją przez SADP i przeglądarkę Internet Explorer
Utracone hasło do kamer IMOU
W przypadku zapomnienia hasła do kamer IMOU potrzebny jest numer seryjny produktu. Numer należy przesłać na nasz adres biuro@visionite.pl w celu przeprowadzenia procedury resetu. W przypadku próby zmiany hasła sugerujemy wpisanie hasła domyślnego (kod bezpieczeństwa) w polu „Stare hasło”
 
Problemy z aktywacją rejestratorów i kamer IP HIKVISION oraz IGSON 
 Przy aktywacji urządzeń poprzez komputer w pierwszej kolejności proszę zwrócić uwagę czy program przez który odbywa się aktywacja (np. SADP) jest zaktualizowany do najnowszej wersji